#30dayblogchallengeNL: de naam van mijn blog

1 augustus en zoals beloofd de eerste dag van mijn #30dayblogchallengeNL.

Vandaag gaat het over de naam van mijn blog: mijnserendipity. Eigenlijk heb ik dit al een deel beschreven in mijn allereerste blog, maar kan nooit kwam om dit te herhalen 🙂

Eerst over SERENDIPITY. Dat vind ik, net als Sarah uit de film Serendipity, gewoon een heel mooi woord. Vooral ook de betekenis: “finding something good without looking for it”. serendipity_3

Dat leek me ook toepasselijk voor mijn blog: ik wilde niet over één thema schrijven maar over alles wat mij bezig houd: glutenvrij leven, creatieve dingen en snailmail. Je kunt hier komen op het blog voor een bericht en dan toch ook een ander bericht gaan lezen waar je niet op zoek naar was. Daarnaast is Serendipity, heel fout misschien, gewoon een van mijn favoriete films 🙂

Waarom dan “mijnserendipity”? Nou dat heeft meer met wordpress.com te maken. serendipity.wordpress.com was natuurlijk al bezet, en na een uur allerlei andere variaties in te vullen, kwam hier op. Ik had gewoon serendipity dus eigenlijk veel mooier gevonden maar dat kon niet, in ieder geval bij wordpress.

serendipity2

charli-mills-serendipity

 

De #30dayblogchallengeNL is een initiatief van Haremaristeit.nl Lees er meer over op haar site of in mijn orginele blogbericht.

Geef een reactie

