#30DayBlogChallengeNL van haremaristeit.nl

Vandaag las ik het blog van haremaristeit.nl over de 30 day blog challenge en ik besloot spontaan om mee te doen. Dat mijn blog een dipje heeft, dat is een understatement. Ik heb het nieuw leven ingeblazen met een nieuwe #wijbloggenglutenvrij laatst en mijn glutenvrije vegetarische zoektocht.Maar ik kan wel meer inspiratie gebruiken.

Maris bedacht 30 blogthema’s waarmee we de komkommertijd of dipje door kunnen komen. Je ziet de thema’s hieronder:

#30dayblogchallengeNLEr zijn geen spelregels aan de challenge verbonden: je hoeft niet ieder onderwerp aan te pakken of iedere dag wat te schrijven, je mag er ook twee maanden over doen. Wat is nou mijn plan? Ik wil 1 augustus met de challenge beginnen en in de maand augustus zoveel mogelijk onderwerpen behandelen, hopelijk kan ik er een stuk of 10 gebruiken, er zitten veel leuke thema’s bij maar ik ben ook afhankelijk hoeveel tijd het me gegund is om blogs te schrijven. Ik ben benieuwd! Volg  op social media de hashtag #30dayblogchallengeNL om blogs van andere bloggers te lezen en om te zien wat zij van de onderwerpen pakken. Zo komen we de zomer wel door 🙂

Welke onderwerpen vind jij waar ik zeker over moet gaan schrijven?

9 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Ik vind het zo grappig dat bloggers inspiratie nodig hebben. Ik kan me er niets bij voorstellen: Ik heb 58 blog-ideeen/blog-concepten klaar staan (plus nog veel ideetjes op computer en telefoon). Alleen geen tijd om ze uit te werken…
    Maar welke van de bovenstaande ideeën jij over moet gaan schrijven?
    – 5 bloggers die ik volg;
    – Waar wordt ik blij van?
    – Mijn 5 favoriete gerechten
    – Hoe ziet mijn dag er uit? (Ik beschreef ooit mijn dag voor een stage-verslag. Mijn leerkrachten vonden het zo orrigineel dat ik een 10 kreeg)
    – Inhoud van mijn koelkast
    – favoriete kinderboek

    Ik ben benieuwd!

    Geliked door 1 persoon

    1. marietjanssen schreef:

      Ik heb opzich ook veel ideeën maar tijd te weinig hahaha. Ik neem deze mee, vond deze ook al leuk.

      Like

  2. schrijfsels schreef:

    Oh herkenbaar! Ik zit met deze blog zeer regelmatig in de knoop omdat ik alweer niet weet wat te schrijven, en dat terwijl ik op mijn andere blog zowat iedere dag een stukje publiceerde. Misschien dat ik deze uitdaging ook wel aanga 🙂
    Wat mij wel leuk lijkt om van jou te weten:
    * vijf bloggers die ik volg
    * mijn beste en slechtste eigenschappen
    * hoe ziet mijn dag eruit
    * vijf dingen waar ik niet zonder kan

    Like

    1. marietjanssen schreef:

      leuk, ik neem ze mee. 🙂

      Like

Plaats een reactie